Competenţa de receptare literar-artistică, evaluarea ei prin jocul-dramatizare
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1009 41
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-10 14:49
SM ISO690:2012
BARALIUC, Nadejda. Competenţa de receptare literar-artistică, evaluarea ei prin jocul-dramatizare . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2009, nr. 5(25), pp. 145-147. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(25) / 2009 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Competenţa de receptare literar-artistică, evaluarea ei prin jocul-dramatizare

Pag. 145-147

Baraliuc Nadejda
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 15 decembrie 2013


Rezumat

The question of assessment the revolting, the scope of understanding for literary text by children, is most important in the preschool education context. The assessment of the drama art game is an important component in teaching and educational process. Important is the application of the drama art game as a way of formation and assessment.