Paradigma managementului inspecției școlare  în context european
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
566 13
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-15 21:34
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.014.6:005 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3845)
Management (1869)
SM ISO690:2012
COJOCARU, Vasile, ŞTEFAN, Mariana. Paradigma managementului inspecției școlare  în context european. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2019, nr. 5(125), pp. 113-117. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(125) / 2019 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Paradigma managementului inspecției școlare  în context european

The paradigm of the school inspection management in european context

CZU: 37.014.6:005

Pag. 113-117

Cojocaru Vasile, Ştefan Mariana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Disponibil în IBN: 1 octombrie 2019


Rezumat

În articol se susține necesitatea unei paradigme a managementului inspecției școlare în condițiile modernizării edu-cației în România și în Republica Moldova, sunt determinate și descrise componentele acesteia, fiind precizat impactul implementării asupra eficientizării educației școlare.

The article claims the need for a paradigm of school management under the conditions of modernization of education in Romania and Moldova, the components and its description, specifying the impact on the increase of school efficiency as a result of it implementation

Cuvinte-cheie
cheie: paradigmă, managementul inspecției, sistem managerial al inspecției școlare, eficienţă, evaluare externă,

paradigm, inspection management, management system of school inspection, efficiency, external evaluation.