Modalităţi de determinare a indicelui de dificultate al itemilor
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
767 16
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-09 14:57
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.263-057.87 (1)
Educație (14217)
SM ISO690:2012
DANILĂ, Natalia. Modalităţi de determinare a indicelui de dificultate al itemilor. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 3(115), pp. 12-14. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 3(115) / 2019 / ISSN 1810-6455

Modalităţi de determinare a indicelui de dificultate al itemilor

Determining the Difficulty Index of Test Items

CZU: 371.263-057.87

Pag. 12-14

Danilă Natalia
 
Agenţia Naţională de Asigurare a Calităţii în Educaţie și Cercetare (ANACEC)
 
 
Disponibil în IBN: 19 septembrie 2019


Rezumat

În acest articol se analizează două modalităţi de calcul al indicelui de dificultate al itemilor unui test docimologic: metoda 1, propusă de cercetătorii D. Popov şi E. Popova, şi metoda 2, cu ajutorul programului SPSS Statistics.

This article presents two ways of calculating the difficulty index of items in a docimological test: method 1 proposed by researchers D. Popov and E. Popova, and method 2, using SPSS Statistics.

Cuvinte-cheie
test, item, indice de dificultate, scală, nivel, eșantion, metodă experimentală,

test, item, difficulty index, scale, level, Sample, experimental method