Profesorii preuniversitari răspund provocării de a învăţa lucruri noi privind dezvoltarea şi evaluarea competenţei interculturale
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
604 3
Ultima descărcare din IBN:
2020-01-31 12:35
SM ISO690:2012
GORAŞ-POSTICĂ, Viorica. Profesorii preuniversitari răspund provocării de a învăţa lucruri noi privind dezvoltarea şi evaluarea competenţei interculturale. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 2(114), p. 52. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 2(114) / 2019 / ISSN 1810-6455

Profesorii preuniversitari răspund provocării de a învăţa lucruri noi privind dezvoltarea şi evaluarea competenţei interculturale

Teachers Involved in Pre-University Education Respond to the Challenge of Learning New Things about Intercultural Competence Development and Assessment


Pag. 52-52

Goraş-Postică Viorica
 
Centrul Educaţional Pro Didactica
 
 
Disponibil în IBN: 19 septembrie 2019