Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
855 41 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-19 23:17 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:94 (24) |
Probleme generale de didactică și metodică (1201) |
Istoria generală (525) |
SM ISO690:2012 BARBĂROȘ, Claudia. Strategii şi modalităţi de dezvoltare a competenţelor transversale ale elevilor la lecţiile de istorie. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 2(114), pp. 28-30. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2(114) / 2019 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:94 | ||||||
Pag. 28-30 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În secolul XXI, secolul cunoaşterii, în educaţie se produc transformări majore, accentul deplasându-se spre transdisciplinaritate şi integralitate. Prin integrare înţelegem acţiunea de a asocia diferite obiecte de studiu, din acelaşi domeniu sau din domenii diverse, în una şi aceeaşi planificare a învăţării. Sinonimele pentru integrare sunt: fuziune, armoClaudia Barbaroş doctorandă, Universitatea de Stat din Tiraspol nizare, încorporare, unificare şi coeziune. Pentru a dezvolta competenţe transversale, vom aplica diverse strategii didactice: lucrul cu sursele istorice, jocul de rol, reflecţia personală, problematizarea etc |
||||||
Cuvinte-cheie competențe, transdisciplinaritate, transversalitate, integralitate, interdisciplinaritate, competences, transdisciplinarity, transversality, integrity, interdisciplinarity |
||||||
|