Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
954 29 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-14 16:15 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015:008 (3) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3901) |
Civilizație. Cultură. Progres (818) |
SM ISO690:2012 GORAŞ-POSTICĂ, Viorica. Dezvoltarea competenţei interculturale: de la documentele curente de politici la realităţi şi contexte imediate. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 1(113), pp. 23-28. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(113) / 2019 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015:008 | ||||||
Pag. 23-28 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul dat prezintă rezultatele unui studiu de analiză a documentelor curente de politici educaţionale, relevante contextului academic universitar din Republica Moldova, secundate de o analiză a răspunsurilor la un minisondaj de opinie printre cadrele didactice şi manageriale din universităţile cu profil pedagogic. Cercetarea s-a realizat în cadrul proiectului Promovarea şi dezvoltarea educaţiei interculturale în formarea iniţială a cadrelor didactice, implementat de C.E. PRO DIDACTICA, cu sprijinul Fundaţiei pentru Copii Pestalozzi din Elveţia, care are ca finalitate dezvoltarea curriculară şi formarea iniţială şi continuă a cadrelor didactice din perspectiva competenţei interculturale. |
||||||
Cuvinte-cheie universităţi de profil pedagogic, educaţie interculturală, competenţă interculturală, viitori profesori, cadre didactice, manageri, valori culturale, pedagogical universities, intercultural education, intercultural competence, future teachers, teachers, managers, cultural values |
||||||
|