Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
678 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-07-26 09:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:54 (38) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885) |
Chimie. Cristalografie. Mineralogie (2025) |
SM ISO690:2012 GODOROJA, Rita. Individualizarea instruirii în procesul educațional la chimie. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2018, nr. 6(112), pp. 35-39. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 6(112) / 2018 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:54 | ||||||
Pag. 35-39 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul reflectă aspecte de individualizare a instruirii în procesul educaţional la chimie. Sunt propuse exerciţii creative, proiecte internaţionale eTwinning şi fişe de activitate independentă, care influenţează semnificativ motivaţia de învăţare, implicarea fiecărui elev în realizarea sarcinilor, manifestarea potenţialului creativ, diminuarea situaţiilor de eşec şi obţinerea succesului. |
||||||
Cuvinte-cheie individualizarea instruirii, condiţii psihopedagogice de individualizare, exerciţii creative, proiecte eTwinning, fişe de activitate independentă, individualization of learning, psychopedagogical individualization conditions, creative exercises, eTwinning projects, individual task cards |
||||||
|