Individualizarea instruirii în procesul educațional la chimie
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
678 7
Ultima descărcare din IBN:
2023-07-26 09:00
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:54 (38)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885)
Chimie. Cristalografie. Mineralogie (2025)
SM ISO690:2012
GODOROJA, Rita. Individualizarea instruirii în procesul educațional la chimie. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2018, nr. 6(112), pp. 35-39. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 6(112) / 2018 / ISSN 1810-6455

Individualizarea instruirii în procesul educațional la chimie

Individualizing Instruction in Chemistry Education

CZU: 37.016:54

Pag. 35-39

Godoroja Rita12
 
1 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei,
2 Liceul de Limbi Moderne şi Management, Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 16 septembrie 2019


Rezumat

Articolul reflectă aspecte de individualizare a instruirii în procesul educaţional la chimie. Sunt propuse exerciţii creative, proiecte internaţionale eTwinning şi fişe de activitate independentă, care influenţează semnificativ motivaţia de învăţare, implicarea fiecărui elev în realizarea sarcinilor, manifestarea potenţialului creativ, diminuarea situaţiilor de eşec şi obţinerea succesului.

This paper highlights some aspects of individualization in the teaching of chemistry. Creative exercises, eTwinning international projects, and sheets with independent learning tasks, when proposed for individualization, tend to significantly improve learner motivation, student involvement in task solving, and students’ creative potential, thus decreasing failure and improving chances for success.

Cuvinte-cheie
individualizarea instruirii, condiţii psihopedagogice de individualizare, exerciţii creative, proiecte eTwinning, fişe de activitate independentă,

individualization of learning, psychopedagogical individualization conditions, creative exercises, eTwinning projects, individual task cards