Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
685 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-07 19:03 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.942+37.015.3 (5) |
Psihologie (3383) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3920) |
SM ISO690:2012 ANDRONE, Simona Ionela. Tendinţe ale valorificării paradigmei inteligenţei emoţionale la nivelul reformei sistemului de învăţământ şi la nivelul procesului de învăţământ. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2018, nr. 6(112), pp. 12-15. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 6(112) / 2018 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.942+37.015.3 | ||||||
Pag. 12-15 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă concluzii ştiinţifice privind valorificarea paradigmei inteligenţei emoţionale, având ca reper tendinţele înregistrate la nivel de politică a educaţiei, de reformă a sistemului de învăţământ şi a procesului de învăţământ, în baza idealului educaţiei umaniste şi a scopurilor generale ale educaţiei democratice. |
||||||
Cuvinte-cheie paradigma inteligenţei emoţionale, tendinţe, reforma sistemului de învăţământ, proces de învățământ, valorificare, emotional intelligence paradigm, trends, reform of the education system, educational process, revaluation |
||||||
|