Tendinţe ale valorificării paradigmei inteligenţei emoţionale la nivelul reformei sistemului de învăţământ şi la nivelul procesului de învăţământ
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
685 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-07 19:03
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.942+37.015.3 (5)
Psihologie (3383)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3920)
SM ISO690:2012
ANDRONE, Simona Ionela. Tendinţe ale valorificării paradigmei inteligenţei emoţionale la nivelul reformei sistemului de învăţământ şi la nivelul procesului de învăţământ. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2018, nr. 6(112), pp. 12-15. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 6(112) / 2018 / ISSN 1810-6455

Tendinţe ale valorificării paradigmei inteligenţei emoţionale la nivelul reformei sistemului de învăţământ şi la nivelul procesului de învăţământ

Trends in the Revaluation of the Emotional Intelligence Paradigm at Educational System Reform Level and at Educational Process Level

CZU: 159.942+37.015.3

Pag. 12-15

Androne Simona Ionela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 16 septembrie 2019


Rezumat

Articolul prezintă concluzii ştiinţifice privind valorificarea paradigmei inteligenţei emoţionale, având ca reper tendinţele înregistrate la nivel de politică a educaţiei, de reformă a sistemului de învăţământ şi a procesului de învăţământ, în baza idealului educaţiei umaniste şi a scopurilor generale ale educaţiei democratice.

The article presents a number of research conclusions concerning the use of the emotional intelligence paradigm, taking as a reference the tendencies registered at the following levels: education policy, education system, the educational process (based on the humanistic education ideal), and the general aims of democratic education

Cuvinte-cheie
paradigma inteligenţei emoţionale, tendinţe, reforma sistemului de învăţământ, proces de învățământ, valorificare,

emotional intelligence paradigm, trends, reform of the education system, educational process, revaluation