Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1011 43 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-25 20:17 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.042 (51) |
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (245) |
SM ISO690:2012 CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena. Tehnici de formare a deprinderilor de studiu individual prin învăţare personalizată. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2018, nr. 6(112), pp. 7-11. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 6(112) / 2018 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.042 | ||||||
Pag. 7-11 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Învăţarea personalizată are la bază o logică nuanţată a unităţii dintre „a şti de ce să înveţi” şi „a şti cum să înveţi”. Deprinderile de studiu individual sunt necesare pentru a face faţă exploziei informaţiei, pentru a profita de ofertele surselor de cunoaştere, pentru a face faţă exigenţelor şcolare şi universitare, pentru o învăţare performantă continuă, permanentă, pentru a trăi stări de confort psihic prin cunoaştere. Principalele strategii de formare a deprinderilor de studiu individual sunt: tehnica lecturii; tehnica învăţării; tehnica de informare, documentare, şi prelucrare; organizarea învăţării; respectarea normelor de psihoigienă a învăţării etc. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţare, educaţie, învăţare personalizată, studiu individual, deprinderi de studiu individual, learning, education, personalized learning, individual study, individual study skills |
||||||
|