Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
802 35 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-15 19:39 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.265 (30) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3920) |
SM ISO690:2012 MUŞENCO, Angela. Depăşirea barierelor în calea parteneriatului şcoală-familie. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2018, nr. 4-5(110-111), pp. 103-105. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4-5(110-111) / 2018 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018.265 | ||||||
Pag. 103-105 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul abordează aspecte relevante ale parteneriatului școală-familie, inclusiv din perspectiva cercetărilor care documentează atât beneficiile implicării părinților și a altor membri ai familiei în educația copiilor, cât și barierele legate de: contextul vieții părinților, vârsta copilului, lipsa încrederii în școală, atitudinea profesorilor; bariere de ordin psihologic. În scopul stabilirii unui parteneriat școală-familie de succes, autoarea propune valorificarea instrumentelor de comunicare eficientă, utilizarea mediilor digitate, a serviciilor de consiliere pentru familii, a vizitelor la domiciliul elevilor. |
||||||
Cuvinte-cheie parteneriat școală-familie, bariere, implicare, comunicare, consiliere, school partnership-family, barriers, involvement, communication, counseling |
||||||
|