Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
613 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-21 08:50 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:811.135.1 (47) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
Limbi romanice balcanice (Limba română) (1456) |
SM ISO690:2012 GRAMA-TOMIŢĂ, Angela. Cultura(ă) lingvistică şi (cu) Mâncătorul de cuvinte al lui M. Vişniec. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2018, nr. 4-5(110-111), pp. 34-38. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4-5(110-111) / 2018 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:811.135.1 | ||||||
Pag. 34-38 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Competenţa de comunicare are un loc clar determinat de curriculumul la Limba şi literatura română, axat pe două principii-cheie: EL şi ELA. Prin formarea acestei competenţe se urmăreşte dezvoltarea unui vorbitor cult în secolul al XXI-lea, când trăim într-un babilon lingvistic, iar şcolii, profesorului de română, în mare, îi revine rolul de a ţine sub control corectitudinea exprimări |
||||||
Cuvinte-cheie normă, limbă, cultură, carențe, comunicare, context, stil, vorbitor, norm, language, culture, mistake, communication, context, style, speaker |
||||||
|