Cultura(ă) lingvistică şi (cu) Mâncătorul de cuvinte al lui M. Vişniec
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
613 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-21 08:50
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:811.135.1 (47)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
Limbi romanice balcanice (Limba română) (1456)
SM ISO690:2012
GRAMA-TOMIŢĂ, Angela. Cultura(ă) lingvistică şi (cu) Mâncătorul de cuvinte al lui M. Vişniec. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2018, nr. 4-5(110-111), pp. 34-38. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 4-5(110-111) / 2018 / ISSN 1810-6455

Cultura(ă) lingvistică şi (cu) Mâncătorul de cuvinte al lui M. Vişniec

Linguistic Culture and the Eater of Words by M. Vişniec

CZU: 37.02:811.135.1

Pag. 34-38

Grama-Tomiţă Angela12
 
1 Liceul Teoretic „Mihai Eminescu”, Chişinău,
2 Centrul Educaţional Pro Didactica
 
 
Disponibil în IBN: 16 septembrie 2019


Rezumat

Competenţa de comunicare are un loc clar determinat de curriculumul la Limba şi literatura română, axat pe două principii-cheie: EL şi ELA. Prin formarea acestei competenţe se urmăreşte dezvoltarea unui vorbitor cult în secolul al XXI-lea, când trăim într-un babilon lingvistic, iar şcolii, profesorului de română, în mare, îi revine rolul de a ţine sub control corectitudinea exprimări

The communicative competence occupies a clearly designated place in the Romanian Language and Literature Curriculum, being based on two key principles: LE and LAE. By developing this competence we aim to create educated 21st-century speakers, whom the school must guide through the difficulties of a linguistic Babylon by maintaining a tight control over correct speech.

Cuvinte-cheie
normă, limbă, cultură, carențe, comunicare, context, stil, vorbitor,

norm, language, culture, mistake, communication, context, style, speaker