Aplicaţii cu impact ale voluntariatului în susţinerea educaţiei preşcolare
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
966 49
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-11 13:43
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2+37.068 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2014)
Probleme sociale în educație. Contacte și relații interumane (115)
SM ISO690:2012
SADOVEI, Larisa. Aplicaţii cu impact ale voluntariatului în susţinerea educaţiei preşcolare. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2018, nr. 3(109), pp. 36-41. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 3(109) / 2018 / ISSN 1810-6455

Aplicaţii cu impact ale voluntariatului în susţinerea educaţiei preşcolare

Implications of Volunteering in Support of Pre-school Education

CZU: 373.2+37.068

Pag. 36-41

Sadovei Larisa
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 15 septembrie 2019


Rezumat

În acest articol este prezentat un model al practicii pozitive de intervenţie cu impact a voluntariatului în susţinerea educaţiei preşcolare. Axată pe rezultatele cercetării-acţiune, strategia implicării elevilor claselor IX-XII în activitatea de voluntariat în instituţia preşcolară constituie o sursă de valorificare a procesului de orientare profesională, cu intenţii de dezvoltare a carierei profesionale în învăţământul preşcolar

The article presents a model of positive intervention practice with the impact of volunteering in supporting preschool education. Focused on the results of research and action, the strategy of involving 9th-12th grade students in volunteering in the preschool institution is a source of valorization of the professional orientation process, in order to develop a professional career in preschool education.

Cuvinte-cheie
învăţământ preşcolar, voluntariat, cercetare-acţiune, parteneriat educator-voluntar-copil,

preschool education, volunteering, research-action, educator-volunteer-child partnership