Cărţile audio ca resursă didactică în studiul limbii şi literaturii
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
717 17
Ultima descărcare din IBN:
2022-05-19 18:42
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:[811+821]:026.06 (1)
Probleme generale de didactică și metodică (1201)
Limbi (3219)
Literatura limbilor individuale și a familiilor de limbi (2970)
Biblioteconomie (689)
SM ISO690:2012
SUFF (CARTALEANU), Elena. Cărţile audio ca resursă didactică în studiul limbii şi literaturii. In: Revistă de știinţe socioumane , 2018, nr. 3(40), pp. 25-28. ISSN 1857-0119.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 3(40) / 2018 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

Cărţile audio ca resursă didactică în studiul limbii şi literaturii

The Audiobook as a Didactic Resource in the Study of Language and Literature

CZU: 37.02:[811+821]:026.06

Pag. 25-28

Suff (Cartaleanu) Elena
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 15 septembrie 2019


Rezumat

Articolul examinează oportunităţile didactice prezentate de utilizarea cărţilor audio de calitate în predarea/ învăţarea limbii şi literaturii, atât în cazul limbii materne/ de studiu, cât şi în cazul limbilor moderne şi clasice, în contextul învăţământului preuniversitar. Se propun variante de valorificare a cărţilor audio drept material didactic în diverse contexte de învăţare şi în scopul realizării mai multor obiective de învăţare.

The article examines the didactic opportunities of using good-quality audiobooks in the teaching of languages and literatures (both L1 and L2/L3) in school context. Ideas are offered for the successful exploration of audiobooks as didactic material in various learning contexts and in order to reach diverse learning goals.

Cuvinte-cheie
cărţi audio, limbi moderne, limbi clasice, limba de studiu, literatură, audiere, vorbire,

audiobooks, modern languages, classical languages, L1, literature, listening, speaking