Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
679 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-09-04 11:35 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147.02:004 (8) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2575) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4182) |
SM ISO690:2012 CULEA, Uliana. Abordări conceptuale și didactice ale fenomenului mass-media în sistemul educațional modern. In: Revistă de știinţe socioumane , 2018, nr. 3(40), pp. 79-85. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 3(40) / 2018 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
CZU: 378.147.02:004 | ||||||
Pag. 79-85 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Învățământul modern are ca scop să-i cultive studentului dorința de a se autodepăși printr-un efort continuu de învățare, să-i dezvolte capacitățile intelectuale necesare pentru rezolvarea problemelor de comunicare în diferite limbi străine. În secolul mass-mediei este absolut inevitabil ca instrumentele media și educația să interacționeze. Colaborarea dintre mass-media și educație a dat naștere unei pedagogii speciale, la nivel școlar, dar și unei mișcări strategice importante la nivel local și internațional, la care au aderat cercetători, educatori, profesioniști media, care s-au regăsit în activitatea comună prin mass-media. |
||||||
Cuvinte-cheie noi tehnologii, massmedia, mesaje mediatice, multimedia, educaţie, didactică, competenţă comunicativă, competență digitală, nuovi tecnologie, massmedia, messaggi mediatici, multimedia, educazione, didattica, competenza comunicativa, competenza digitale |
||||||
|