Abordări conceptuale și didactice ale fenomenului mass-media în sistemul educațional modern
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
679 19
Ultima descărcare din IBN:
2023-09-04 11:35
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147.02:004 (8)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2575)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4182)
SM ISO690:2012
CULEA, Uliana. Abordări conceptuale și didactice ale fenomenului mass-media în sistemul educațional modern. In: Revistă de știinţe socioumane , 2018, nr. 3(40), pp. 79-85. ISSN 1857-0119.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 3(40) / 2018 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

Abordări conceptuale și didactice ale fenomenului mass-media în sistemul educațional modern

L’approccio concettuale e didattico dei mass-media nel sistema educativo moderno

CZU: 378.147.02:004

Pag. 79-85

Culea Uliana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 15 septembrie 2019


Rezumat

Învățământul modern are ca scop să-i cultive studentului dorința de a se autodepăși printr-un efort continuu de învățare, să-i dezvolte capacitățile intelectuale necesare pentru rezolvarea problemelor de comunicare în diferite limbi străine. În secolul mass-mediei este absolut inevitabil ca instrumentele media și educația să interacționeze. Colaborarea dintre mass-media și educație a dat naștere unei pedagogii speciale, la nivel școlar, dar și unei mișcări strategice importante la nivel local și internațional, la care au aderat cercetători, educatori, profesioniști media, care s-au regăsit în activitatea comună prin mass-media.

Lo scopo principale del sistema educativo moderno è di coltivare nello studente il desiderio di autosuperamento tramite l’apprendimento continuo, sviluppando le capacità intellettuali necessarie per poter risolvere i problemi di comunicazione in diverse lingue straniere. Nel secolo dei mass-media è assolutamente inevitabile l'integrazione degli strumenti mass-media e l’educazione. La collaborazione tramite mas-media e l’educazione ha posto le basi della pedagogia speciale, al livello scolastico, ma soprattutto degli input strategici importanti al livello locale e internazionale, ai quali hanno aderito ricercatori, educatori, professionisti dei media, che sono stati ritrovati nell'attività comune attraverso i media.

Cuvinte-cheie
noi tehnologii, massmedia, mesaje mediatice, multimedia, educaţie, didactică, competenţă comunicativă, competență digitală,

nuovi tecnologie, massmedia, messaggi mediatici, multimedia, educazione, didattica, competenza comunicativa, competenza digitale