Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1584 113 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-26 17:40 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.091 (72) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2013) |
SM ISO690:2012 POSTOLACHI, Iulia. Formarea tactului pedagogic la viitoarele cadre didactice - imperativ al școlii moderne. In: Univers Pedagogic, 2019, nr. 2(62), pp. 77-82. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(62) / 2019 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.091 | ||||||
Pag. 77-82 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol prezentăm caracteristicile tactului pedagogic ce trebuie format viitoarelor cadre didactice din învățământul preuniversitar. Tactul pedagogic este capacitatea cadrului didactic de a organiza, plani"ica, conduce, proiecta demersul didactic, dând dovadă de originalitate, creativitate, e"iciență atât în procesul de predare, cât și în educarea și instruirea elevilor. Tactul pedagogic reprezintă capacitatea de a găsi, la momentul oportun, forma cea mai adecvată de atitudine și tratare a elevilor. Astfel, factorii tactului pedagogic au un rol primordial în formarea și dezvoltarea comportamentului cadrului didactic, dar în mod deosebit - în stabilirea relațiilor profesor-elev. |
||||||
Cuvinte-cheie tact pedagogic, cadre didactice, soluţii, erudiție, aptitudini pedagogice, pedagogical tact, teachers, Solutions, erudition, pedagogical skills |
||||||
|