Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1270 127 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 23:23 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.091 (72) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2002) |
SM ISO690:2012 POPA, Nadejda. Performanța școlară în actualitate. In: Univers Pedagogic, 2019, nr. 2(62), pp. 38-43. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(62) / 2019 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.091 | ||||||
Pag. 38-43 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În studiul de față sunt abordate probleme precum conceptul de performanță și efectul performanței asupra percepției de sine a elevului în perspectiva asigurării succesului în urma evaluării nivelului său de competență, factorii multipli de in"luență a performanțelor școlare, actorii instituționali școlari și sociali cu impact asupra asigurării performanțelor școlare ale elevilor în progresul lor individual. Autorul propune elaborarea unui portofoliu standardizat ca formă, care să reprezinte „cartea de vizită” a elevului și să-i urmărească progresul pe parcursul anilor de școală elaborat în concordanță cu standardele educaționale care vizează creșterea calității în educație, asigurarea nivelului de educație, apropierea nivelului de performanțe al școlilor. |
||||||
Cuvinte-cheie performanțe școlare, standarde, indicatori de performanţă, portofoliu, school performance, standards, performance indicators, portfolio |
||||||
|