Performanța școlară în actualitate
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1270 127
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-17 23:23
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.091 (72)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2002)
SM ISO690:2012
POPA, Nadejda. Performanța școlară în actualitate. In: Univers Pedagogic, 2019, nr. 2(62), pp. 38-43. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 2(62) / 2019 / ISSN 1811-5470

Performanța școlară în actualitate

School performance in actuality

CZU: 373.091

Pag. 38-43

Popa Nadejda
 
Liceul Teoretic „Petru Rareş”, Chișinău
 
 
Disponibil în IBN: 13 septembrie 2019


Rezumat

În studiul de față sunt abordate probleme precum conceptul de performanță și efectul performanței asupra percepției de sine a elevului în perspectiva asigurării succesului în urma evaluării nivelului său de competență, factorii multipli de in"luență a performanțelor școlare, actorii instituționali școlari și sociali cu impact asupra asigurării performanțelor școlare ale elevilor în progresul lor individual. Autorul propune elaborarea unui portofoliu standardizat ca formă, care să reprezinte „cartea de vizită” a elevului și să-i urmărească progresul pe parcursul anilor de școală elaborat în concordanță cu standardele educaționale care vizează creșterea calității în educație, asigurarea nivelului de educație, apropierea nivelului de performanțe al școlilor.

This study addresses issues such as the concept of performance and the effect of performance on the learner’s self perception in order to ensure success by assessing his / her level of competence, multiple factors in#luencing school performance, institutional and school institutional and social actors with impact on performance school students in their individual progress. The author proposes the elaboration of a standardized portfolio as a form that represents the pupil’s «business card» and follows its progress during the school years elaborated according to the educational standards aimed at increasing the quality in education, ensuring the level of education, the proximity of the level performance of schools

Cuvinte-cheie
performanțe școlare, standarde, indicatori de performanţă, portofoliu,

school performance, standards, performance indicators, portfolio