Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
928 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-27 22:52 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.133:004 (3) |
Educație (14306) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4182) |
SM ISO690:2012 ŞTEFAN, Elena Gabriela. Utilizarea tehnologiilor informaționale în dezvoltarea competențelor cadrelor didactice. In: Revistă de știinţe socioumane , 2019, nr. 2(42), pp. 95-101. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 2(42) / 2019 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
CZU: 371.133:004 | ||||||
Pag. 95-101 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Astăzi, metodele de instruire se coagulează în strategii din ce în ce mai inovative, pentru a face din fiecare oră o cale de acces la metode şi instrumente de cunoaştere. De cele mai multe ori, profesorii sunt nevoiţi să apeleze la cursuri de formare continuă, pentru a afla ce este inovator şi pentru a se putea adapta la specificul materiei predate. Noile tehnologii pot contribui la dezvoltarea profesională a cadrelor didactice şi fac posibile rezultate din cele mai interesante. Astfel, este necesar ca noi, profesorii, să avem aceeaşi deschidere către societatea informaţională, în care producerea de informaţie şi folosirea ei în cele mai neaşteptate moduri constituie o provocare pentru toţi. |
||||||
Cuvinte-cheie e-learning, formare continuă, calitate, educaţie, învăţământ, e-learning, continuous training, Quality, education, education |
||||||
|