Utilizarea tehnologiilor informaționale în dezvoltarea competențelor cadrelor didactice
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
928 13
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-27 22:52
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.133:004 (3)
Educație (14306)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4182)
SM ISO690:2012
ŞTEFAN, Elena Gabriela. Utilizarea tehnologiilor informaționale în dezvoltarea competențelor cadrelor didactice. In: Revistă de știinţe socioumane , 2019, nr. 2(42), pp. 95-101. ISSN 1857-0119.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 2(42) / 2019 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

Utilizarea tehnologiilor informaționale în dezvoltarea competențelor cadrelor didactice

Use of information technologies in the development of teachers' competences

CZU: 371.133:004

Pag. 95-101

Ştefan Elena Gabriela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 12 septembrie 2019


Rezumat

Astăzi, metodele de instruire se coagulează în strategii din ce în ce mai inovative, pentru a face din fiecare oră o cale de acces la metode şi instrumente de cunoaştere. De cele mai multe ori, profesorii sunt nevoiţi să apeleze la cursuri de formare continuă, pentru a afla ce este inovator şi pentru a se putea adapta la specificul materiei predate. Noile tehnologii pot contribui la dezvoltarea profesională a cadrelor didactice şi fac posibile rezultate din cele mai interesante. Astfel, este necesar ca noi, profesorii, să avem aceeaşi deschidere către societatea informaţională, în care producerea de informaţie şi folosirea ei în cele mai neaşteptate moduri constituie o provocare pentru toţi.

Today, training methods coalesce into more innovative strategies to make every hour a way to access knowledge methods and tools. In most cases, teachers are required to use continuous training to find out what is innovative and to be able to adapt to the specifics of the subject. New technologies can contribute to the professional development of teachers and make possible the most interesting results. So, it is necessary for us teachers to have the same openness to the information society in which production of information and its use in the most unexpected ways is a challenge for all.

Cuvinte-cheie
e-learning, formare continuă, calitate, educaţie, învăţământ,

e-learning, continuous training, Quality, education, education