Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
610 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-05 23:03 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
377.1.02:62 (1) |
Învățământ specializat/de specialitate. Învățământ tehnic, profesional. Școli, institute, colegii profesionale/tehnice. Politehnici. Școli de meserii (266) |
Inginerie. Tehnică în general (3012) |
SM ISO690:2012 IAȚIMIRSCHI, Sergiu. Proiectul ca lecţie modernă pentru disciplinele tehnice. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2018, nr. 2(108), pp. 30-32. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | |||||
Numărul 2(108) / 2018 / ISSN 1810-6455 | |||||
|
|||||
CZU: 377.1.02:62 | |||||
Pag. 30-32 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
În acest articol sunt prezentate câteva repere teoretice ale proiectului – o metodă alternativă de învăţare/ evaluare, care poate fi folosită cu succes la toate lecţiile, indiferent de obiectul de studiu. Mai mult decât atât, prin utilizarea acestei metode la clasă, se asigură realizarea principiului interdisciplinarităţii, deoarece elevii valorifică competenţele dobândite la mai multe discipline. |
|||||
Cuvinte-cheie proiect, produs finit, management, evaluare, project, finite product, management, evaluation |
|||||
|