Proiectul ca lecţie modernă pentru disciplinele tehnice
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
610 9
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-05 23:03
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
377.1.02:62 (1)
Învățământ specializat/de specialitate. Învățământ tehnic, profesional. Școli, institute, colegii profesionale/tehnice. Politehnici. Școli de meserii (266)
Inginerie. Tehnică în general (3012)
SM ISO690:2012
IAȚIMIRSCHI, Sergiu. Proiectul ca lecţie modernă pentru disciplinele tehnice. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2018, nr. 2(108), pp. 30-32. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 2(108) / 2018 / ISSN 1810-6455

Proiectul ca lecţie modernă pentru disciplinele tehnice

The Project as a Modern Lesson for Technical Object)

CZU: 377.1.02:62

Pag. 30-32

Iațimirschi Sergiu
 
Colegiul Politehnic, Bălţi
 
Disponibil în IBN: 11 septembrie 2019


Rezumat

În acest articol sunt prezentate câteva repere teoretice ale proiectului – o metodă alternativă de învăţare/ evaluare, care poate fi folosită cu succes la toate lecţiile, indiferent de obiectul de studiu. Mai mult decât atât, prin utilizarea acestei metode la clasă, se asigură realizarea principiului interdisciplinarităţii, deoarece elevii valorifică competenţele dobândite la mai multe discipline.

This article presents some theoretical references about an alternative learning/evaluation method – the project – that can be used successfully in all lessons, regardless of the subject matter. Moreover, by using this method in class, the principle of interdisciplinarity will be ensured, because, in order to achieve it, the students use skills acquired in several disciplines.

Cuvinte-cheie
proiect, produs finit, management, evaluare,

project, finite product, management, evaluation