Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
669 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-09-07 14:21 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3 (708) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3884) |
SM ISO690:2012 CALMÎC, Maria. Metoda situaţiei pedagogice ca mijloc de autorealizare a personalităţii într-un stat democratic. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2018, nr. 2(108), pp. 26-30. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2(108) / 2018 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3 | ||||||
Pag. 26-30 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Scopul unui proces educaţional complex este acela de a dezvolta capacitatea de autorealizare şi autoreglare cu succes a comportamentului subiectului educaţiei. Problema autorealizării morale a tinerei generaţii într-un stat democratic constituie unul dintre cele mai importante aspecte ale procesului educaţional. Mecanismul principal al acestei Repausul de dans – formă organizată de activitate motrice în cadrul lecţiilor în sala de clasă la nivelul învăţământului primar probleme constă în interiorizarea valorilor general-umane şi naţionale, transformarea lor ulterioară în orientări comportamentale (ghiduri de viaţă) ale elevilor. Totodată, procesul de autorealizare morală este unul de lungă durată şi se realizează prin corelarea reperelor comportamentale (formate deja la subiect) cu normele funcţionale de comportament în societate, deci prin influenţa educativă şi prin controlul din partea membrilor societăţii asupra personalităţii copilului. Iar în cadrul procesului instructiv-educativ un rol important îi revine metodei situaţiilor pedagogice. |
||||||
Cuvinte-cheie stat democratic, proces educaţional, tânăra generaţie, orientare comportamentală, autoevaluare, metoda situaţiilor pedagogice, democratic state, educational process, Younger generation, behavioral orientations, self-evaluation, the pedagogical situation method |
||||||
|