Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
814 28 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-08 16:48 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:801.82 (7) |
Probleme generale de didactică și metodică (1209) |
Surse ale lingvisticii și filologiei. Colecții de texte (60) |
SM ISO690:2012 BOCLINCA, Livia. Metode de lucru cu textul literar. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2017, nr. 5-6(105-106), pp. 65-69. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5-6(105-106) / 2017 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:801.82 | ||||||
Pag. 65-69 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Modelul cultural percepe literatura ca o sursă de date, lectura fiind calea ce face posibilă intrarea în posesia acestor date. Modelul lingvistic caută să obţină o integrare mai strânsă dintre limbă şi literatură. Elevii îşi pot îmbunătăţi competenţa lingvistică, utilizând literatura ca mijloc de studiere a limbii. Modelul creşterii personale le oferă prilejul de a corela şi a reacţiona la diverse teme şi probleme, creând o conexiune cu propriile experiențe de viață. În consecinţă, elevii sunt stimulaţi să avanseze sub aspect lingvistic, emoţional şi personal. |
||||||
Cuvinte-cheie literatură, lectură, competenţă lingvistică, Figura 1. Harta conceptuală a poeziei Trecut-au anii... competenţă lectorală, limba română pentru alolingvi, literature, reading, linguistic competency, literary competency, Romanian for non-native speakers |
||||||
|