Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
757 40 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-24 21:35 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (482) |
Organizarea instruirii (533) |
SM ISO690:2012 GHILEŢCHI, Zorina. Latura invizibilă a evaluării: caracterul formativ al procedeelor alternative de evaluare. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2017, nr. 5-6(105-106), pp. 62-65. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5-6(105-106) / 2017 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 62-65 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul pune în discuţie problema evaluării, autoarea detaşându-se de clişeele pedagogice. Se insistă pe ideea că evaluarea este formativă atunci când elevii înşişi participă la aprecierea propriei învăţări. Profesorul, prin iniţiativele sale metodice, ar trebui să pledeze pentru o evaluare în scopul învăţării, nu doar pentru o evaluare a învăţării |
||||||
Cuvinte-cheie evaluare formativă, performanţă, evocare, realizare a sensului, reflecţie, extindere, metode alternative de evaluare, formative evaluation, performance, evocation, realization of meaning, reflection, extension, alternative methods of evaluation |
||||||
|