Aspecte metodologice de mediere a conflictelor şcolare
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
953 123
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-20 13:33
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.06:316.48 (2)
Probleme sociale în educație. Contacte și relații interumane (115)
Procese sociale. Dinamică socială (580)
SM ISO690:2012
PANTEA, Ala. Aspecte metodologice de mediere a conflictelor şcolare. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2017, nr. 5-6(105-106), pp. 39-42. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 5-6(105-106) / 2017 / ISSN 1810-6455

Aspecte metodologice de mediere a conflictelor şcolare

Methodological Aspects of Mediation of School Conflicts

CZU: 37.06:316.48

Pag. 39-42

Pantea Ala
 
Liceul „A.Donici“, Peresecina, Orhei
 
 
Disponibil în IBN: 11 septembrie 2019


Rezumat

Articolul se referă la problematica medierii conflictelor în mediul şcolar, cu accent pe deschiderea faţă de acest proces şi limitele sale. Activitatea de consiliere şi de management al conflictelor presupune demersuri inedite din partea profesorilor în abordarea divergenţelor dintre cei implicaţi în interrelaţionare şi modele noi de comportament din partea elevilor.

The article addresses the issue of conflict mediation in the school environment, focusing on openness towards mediation and its limits. Conflict counseling and management involves new models of teachers’ work, innovative requirements to address divergences from all those involved in interrelation, and new patterns of student behavior

Cuvinte-cheie
conflict, mediere, mediator, negociere, consiliere, mediu şcolar, managementul conflictului, comunicare asertivă, training, confidenţialitate, soluţii efective,

conflict, mediation, mediator, negotiation, counseling, school environment, conflict management, assertive communication, training, confidentiality, effective solutions