Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
953 123 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-20 13:33 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.06:316.48 (2) |
Probleme sociale în educație. Contacte și relații interumane (115) |
Procese sociale. Dinamică socială (580) |
SM ISO690:2012 PANTEA, Ala. Aspecte metodologice de mediere a conflictelor şcolare. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2017, nr. 5-6(105-106), pp. 39-42. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5-6(105-106) / 2017 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.06:316.48 | ||||||
Pag. 39-42 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul se referă la problematica medierii conflictelor în mediul şcolar, cu accent pe deschiderea faţă de acest proces şi limitele sale. Activitatea de consiliere şi de management al conflictelor presupune demersuri inedite din partea profesorilor în abordarea divergenţelor dintre cei implicaţi în interrelaţionare şi modele noi de comportament din partea elevilor. |
||||||
Cuvinte-cheie conflict, mediere, mediator, negociere, consiliere, mediu şcolar, managementul conflictului, comunicare asertivă, training, confidenţialitate, soluţii efective, conflict, mediation, mediator, negotiation, counseling, school environment, conflict management, assertive communication, training, confidentiality, effective solutions |
||||||
|