Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
765 32 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-01 21:22 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (482) |
Organizarea instruirii (533) |
SM ISO690:2012 MUŞENCO, Angela. Autoevaluarea şcolii – un element de inovaţie şcolară. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2017, nr. 5-6(105-106), pp. 36-39. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5-6(105-106) / 2017 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 36-39 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Descentralizarea şi autonomia şcolilor presupun o creştere considerabilă a controlului public şi a responsabilităţii. În sistemele de educaţie descentralizate, şcolilor li se cere să prezinte regulat rapoarte către autorităţile publice şi factorii interesaţi de rezultatele obţinute și de activităţile planificate. În articol se analizează procedura de publicare a rapoartelor anuale ale instituţiilor generale de învăţământ, subliniindu-se câteva probleme cu care s-au ciocnit şcolile în lucrul asupra acestor rapoarte şi cauzele care le-au generat. Se propun soluţii posibile pentru depăşirea problemelor date. |
||||||
Cuvinte-cheie descentralizare, autonomie, raport, şcoală, standarde, decentralization, Autonomy, report, school, standards |
||||||
|