Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
833 76 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-23 13:32 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.036 (246) |
Educație (14077) |
SM ISO690:2012 COSOVAN, Olga. Gândirea critică, o competență a viitorului. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2017, nr. 2(102), pp. 2-4. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | |||||
Numărul 2(102) / 2017 / ISSN 1810-6455 | |||||
|
|||||
CZU: 37.036 | |||||
Pag. 2-4 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Gândirea critică devine, în lumea contemporană, o competență necesară angajaților în diferite domenii, pe care ar trebui să o formeze sistemul educațional. Manifestarea acestei competențe constă în cunoașterea și aplicarea coerentă a tehnicilor consacrate de dezvoltare a gândirii critice, luând decizii pe cont propriu și soluționând problemele care apar. O eventuală modificare a curriculumului național ar trebui să urmărească formarea competenței de a gândi critic prin studiul disciplinelor școlare, iar studiile profesionale să cultive spiritul gândirii critice în spațiul academic. |
|||||
Cuvinte-cheie competenţă, gândire critică, cunoştinţe, abilităţi, soluţionarea problemelor, competence, critical thinking, knowledge, skills, problem solving |
|||||
|