Strategia trainingului privind dezvoltarea competenţei de relaţionare în procesul de formare a pedagogilor sociali
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
559 11
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-17 11:13
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.134:36 (1)
Educație (14220)
Asigurarea nevoilor mentale și materiale de viață (902)
SM ISO690:2012
CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena. Strategia trainingului privind dezvoltarea competenţei de relaţionare în procesul de formare a pedagogilor sociali. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2017, nr. 1(101), pp. 37-40. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 1(101) / 2017 / ISSN 1810-6455

Strategia trainingului privind dezvoltarea competenţei de relaţionare în procesul de formare a pedagogilor sociali

The training strategy regarding the development of relational competence within the process of social pedagogue formation

CZU: 371.134:36

Pag. 37-40

Creangă (Davidescu) Elena
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 9 septembrie 2019


Rezumat

Articolul prezintă strategia trainingului privind dezvoltarea competenţei de relaţionare în procesul de formare a pedagogilor sociali. Prin intermediul modelării unor situaţii reale din viaţă şi prin aplicarea jocurilor de rol, trainingul este un proces sistematic de dobândire de noi cunoştinţe, abilităţi, aptitudini şi experienţe necesare îndeplinirii eficiente a atribuţiilor viitorilor pedagogi.

The strategy of social pedagogue formation is based on the applicative character of didactic university activities and complementary, using training as specific activity that pursues the development of relating competence. These are stages when students are implied in sessions of education with the purpose to understand themselves, to form abilities of communication and collaboration. Training is described as being a systematic process to get new knowledge, abilities and aptitudes necessary to fulfill efficiently a certain position, present and future.

Cuvinte-cheie
training, competence, networking, social pedagogue, feedback