Autoritatea şi responsabilitatea cadrelor de conducere – provocările şcolii de astăzi
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
573 19
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-17 13:46
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.07:005.322:316.46 (2)
Aspecte de management al instituțiilor de învățământ (198)
Activități manageriale (431)
Procese sociale. Dinamică socială (580)
SM ISO690:2012
MOGA, Ecaterina. Autoritatea şi responsabilitatea cadrelor de conducere – provocările şcolii de astăzi. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2017, nr. 1(101), pp. 32-34. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 1(101) / 2017 / ISSN 1810-6455

Autoritatea şi responsabilitatea cadrelor de conducere – provocările şcolii de astăzi

Managers’ authority and responsibility – challenges for today school

CZU: 37.07:005.322:316.46

Pag. 32-34

Moga Ecaterina
 
Liceul Teoretic „Elimul Nou“, mun. Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 9 septembrie 2019


Rezumat

Considerând cadrul de conducere unul dintre factorii responsabili în plan educaţional, cu capacitate de influenţare, de modelare şi de schimbare a mentalităţii comunităţii, susţinem necesitatea dezvoltării sale personale şi profesionale continue, ceea ce ar influenţa eficienţa manifestării autorităţii şi ar asigura responsabilizarea acestuia. Gradul de exercitare a autorităţii şi de manifestare a responsabilităţii sunt atribute importante în coeziunea unei echipe de succes.

Considering the leading person one of the factors that is responsible in education, capable of influencing, shaping and changing the community mentality, we support the need for his continuous personal and professional development, that would influence the effectiveness of personal authority and assure his responsibilisation. The degree of exercise of authority and manifestation of responsibility are important attributes in the cohesion of effective team.

Cuvinte-cheie
authority, responsibility, leadership, vision, personal development, Professional development