Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
573 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-17 13:46 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.07:005.322:316.46 (2) |
Aspecte de management al instituțiilor de învățământ (198) |
Activități manageriale (431) |
Procese sociale. Dinamică socială (580) |
SM ISO690:2012 MOGA, Ecaterina. Autoritatea şi responsabilitatea cadrelor de conducere – provocările şcolii de astăzi. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2017, nr. 1(101), pp. 32-34. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(101) / 2017 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.07:005.322:316.46 | ||||||
Pag. 32-34 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Considerând cadrul de conducere unul dintre factorii responsabili în plan educaţional, cu capacitate de influenţare, de modelare şi de schimbare a mentalităţii comunităţii, susţinem necesitatea dezvoltării sale personale şi profesionale continue, ceea ce ar influenţa eficienţa manifestării autorităţii şi ar asigura responsabilizarea acestuia. Gradul de exercitare a autorităţii şi de manifestare a responsabilităţii sunt atribute importante în coeziunea unei echipe de succes. |
||||||
Cuvinte-cheie authority, responsibility, leadership, vision, personal development, Professional development |
||||||
|