Benchmarking-ul ofertelor educaționale în domeniul turismului la nivel european
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
593 12
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-21 15:45
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.46:[338.48+640.4](4) (1)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2533)
Turism (531)
Tipuri de gospodărie (58)
SM ISO690:2012
BUZDUGAN, Adriana, HĂMURARU, Maria. Benchmarking-ul ofertelor educaționale în domeniul turismului la nivel european. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2019, nr. 2(122), pp. 52-63. ISSN 1857-2073.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice)
Numărul 2(122) / 2019 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033

Benchmarking-ul ofertelor educaționale în domeniul turismului la nivel european

Benchmarking of educational offers in the area of tourism at the european level

CZU: 378.46:[338.48+640.4](4)

Pag. 52-63

Buzdugan Adriana, Hămuraru Maria
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
Disponibil în IBN: 1 septembrie 2019


Rezumat

În acest articol s-a realizat un studiu al ofertelor educaționale, ciclul I, Licență, în domeniul turismului la nivel european. Scopul acestui studiu constă în identificarea bunelor practici europene cu referire la conținuturile ofertei educaționale și la valorificarea acestora în cadrul programului de studii superioare de licență Servicii Hoteliere, Turism și Agrement (SHTA), în vederea asigurării compatibilității programelor și a mobilităților academice reciproce. Rezultatele obținute se concretizează în îmbunătățirea programului SHTA cu un set de discipline de specialitate

This article has produced a study of educational offers, the first cycle, Licentiate in the domain of Tourism on European level. The aim of this study is to identify good European practices with reference to the content of the educational offer and their valorisation within the Higher Education Program for Hospitality, Tourism and Recreation (SHTA), in order to ensure the compatibility of mutual academic programs and mobility. The results obtained are reflected in the improvement of the SHTA program with a set of specialized disciplines.

Cuvinte-cheie
sistem educaţional, ofertă educaţională, turism, managementul turismului, ospitalitate, servicii hoteliere, competențe profesionale.,

educational system, educational offer, tourism, tourism management, hospitality, hotel services, professional skills