Evaluarea iniţială – Suport pentru formarea competenţelor liceenilor la chimie
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
750 22
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-14 10:24
SM ISO690:2012
GODOROJA, Rita. Evaluarea iniţială – Suport pentru formarea competenţelor liceenilor la chimie . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2008, nr. 9(19), pp. 211-215. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(19) / 2008 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Evaluarea iniţială – Suport pentru formarea competenţelor liceenilor la chimie

Pag. 211-215

Godoroja Rita
 
Ministerul Educaţiei şi Tineretului al R. Moldova
 
Disponibil în IBN: 13 decembrie 2013


Rezumat

This article discusses the topic of initial assessment as a support for development of student’s disciplinary competences on chemistry. Competence involves integrated complexes of knowledge, abilities, and capacities. Accurate and effective initial assessment is necessary for identifying students’ level of knowledge and skills, while having the goal to assure the premises for realization of the curricular objectives in the lyceum.