Metodologii de identificare și selectare a criteriilor de evaluare a interfețelor softurilor educaționale de matematică
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
609 5
Ultima descărcare din IBN:
2021-01-22 13:02
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
004:51 (14)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184)
Matematică (1644)
SM ISO690:2012
CAFTANATOV, Olesea. Metodologii de identificare și selectare a criteriilor de evaluare a interfețelor softurilor educaționale de matematică. In: Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos”, 2019, nr. 2(53), pp. 22-30. ISSN 1857-0461. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3364318
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos”
Numărul 2(53) / 2019 / ISSN 1857-0461 /ISSNe 2587-3687

Metodologii de identificare și selectare a criteriilor de evaluare a interfețelor softurilor educaționale de matematică

Methodologies of identifying and selecting criteria for evaluating mathematical educational software interfaces

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3364318
CZU: 004:51

Pag. 22-30

Caftanatov Olesea
 
Institutul de Matematică şi Informatică "Vladimir Andrunachievici"
 
 
Disponibil în IBN: 28 august 2019


Rezumat

The aim of this paper is to identify and select the major criteria necessary for evaluating the educational software interfaces. In our research, we used two methodologies to identify and select criteria and for this purpose were involved 48 people. Based on our study, from 16 criteria with 32 bipolar values were selected the top rating five hedonic criteria and five pragmatic as the most important ones. Therefore, if we want to evaluate educational interfaces we need to pay attention to these 10 pragmatic-hedonic criteria.

În cadrul acestei lucrări este abordat subiectul de identificare și selectare a criteriilor majore necesare la evaluarea interfețelor softului educațional. În procesul cercetării au fost utilizate două metodologii de identificare și selectare, la realizarea cărora au fost implicate 48 de persoane. În urma studiului efectuat, din 16 criterii identificate cu cele 32 de valori bipolare au fost selectate 5 criterii pragmatice și 5 criterii hedonice inerente evaluării interfețelor softului educațional.

Cuvinte-cheie
criteria identification, interface evaluation, pragmatic