Particularităţile aplicării metodelor real-active în formarea iniţială a cadrelor didactice prin prisma modelelor cognitive ale învăţării
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
835 38
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-20 17:38
SM ISO690:2012
APOSTOL-BĂLAN, Ileana. Particularităţile aplicării metodelor real-active în formarea iniţială a cadrelor didactice prin prisma modelelor cognitive ale învăţării . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2008, nr. 9(19), pp. 73-77. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(19) / 2008 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Particularităţile aplicării metodelor real-active în formarea iniţială a cadrelor didactice prin prisma modelelor cognitive ale învăţării

Pag. 73-77

Apostol-Bălan Ileana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Disponibil în IBN: 16 decembrie 2013


Rezumat

The article is dedicated to the totality of peculiarities of the application of real active methods in initial formation of didactic personnel, approached through the cognitive models of learning. In this context, an operational model for the application of real active methods in initial formation of didactic personnel is proposed.