Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
835 38 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-20 17:38 |
SM ISO690:2012 APOSTOL-BĂLAN, Ileana. Particularităţile aplicării metodelor real-active în formarea iniţială a cadrelor didactice prin prisma modelelor cognitive ale învăţării
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2008, nr. 9(19), pp. 73-77. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | |||||
Numărul 9(19) / 2008 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | |||||
|
|||||
Pag. 73-77 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
The article is dedicated to the totality of peculiarities of the application of real active methods in initial formation of didactic personnel, approached through the cognitive models of learning. In this context, an operational model for the application of real active methods in initial formation of didactic personnel is proposed. |
|||||
|