Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
921 91 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 17:19 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138:339.13 (2) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (811) |
SM ISO690:2012 ARICOVA, Liubov. Strategii de marketing specifice poziţionării produselor pe piaţă. In: Economica, 2019, nr. 2(108), pp. 44-52. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | ||||||
Numărul 2(108) / 2019 / ISSN 1810-9136 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.138:339.13 | ||||||
JEL: M30, M31, M39. | ||||||
Pag. 44-52 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Actualitatea acestui articol reiese din utilizarea, pe scară largă, a realizărilor din marketing, care sporesc importanța strategiei de poziționare pentru activitatea eficientă a companiei în condițiile unei concurențe în creștere. Scopul studiului constă în analiza și clasificarea strategiilor de poziționare a produselor, studierea diferitelor abordări și opinii ale oamenilor de știință din țară și de peste hotare privind clasificarea strategiilor de poziționare, identificarea alternativelor strategice în alegerea unei strategii. Concluziile trase relevă faptul că clasificarea propusă a strategiei de poziționare a produselor va contribui la dezvoltarea și selectarea eficientă a strategiei de funcționare a întreprinderilor autohtone pe piață. |
||||||
Cuvinte-cheie marketing, strategie, poziţionare, clasificare, concurenţă, marketing, strategy, positioning, classification, Competition |
||||||
|