Dimensiunea psihopedagogică şi optimul educaţional al procesului de formare a colectivului de elevi în învăţământul preuniversitar
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1071 33
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-01 11:59
SM ISO690:2012
CUZNEŢOV, Larisa, CALARAŞ, Carolina. Dimensiunea psihopedagogică şi optimul educaţional al procesului de formare a colectivului de elevi în învăţământul preuniversitar . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2008, nr. 9(19), pp. 18-30. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(19) / 2008 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Dimensiunea psihopedagogică şi optimul educaţional al procesului de formare a colectivului de elevi în învăţământul preuniversitar

Pag. 18-30

Cuzneţov Larisa1, Calaraş Carolina2
 
1 Universitatea de Stat din Moldova,
2 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 21 noiembrie 2013


Rezumat

The article represents a large theoretical and applicative study, which reflects the psycho-pedagogical nature of the school class and the educational implications in its formation as a collective body. The educational optimum in the school class formation is approached through the pedagogical construct - the analytical outlook of the educational act. The mentioned construct is well-grounded from the theoretical point of view in correlation with the demonstration of the applicative technology in educational practice.