Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1070 93 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-18 16:47 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
658.8:339.137(478) (1) |
Vânzare. Desfacere. Marketing. Repartiție (88) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (811) |
SM ISO690:2012 NICULĂIȚĂ, Dumitru, RAPCEA, Vitalie. Poziţionarea strategică în strategiile competitive de marketing ale întreprinderii. In: Economica, 2019, nr. 2(108), pp. 21-32. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | ||||||
Numărul 2(108) / 2019 / ISSN 1810-9136 | ||||||
|
||||||
CZU: 658.8:339.137(478) | ||||||
JEL: M31. | ||||||
Pag. 21-32 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În prezent, strategia de poziţionare nu mai reprezintă un simplu concept în vogă, ci s-a transformat într-o componentă fundamentală a marketingului strategic. Procesul de poziționare are o însemnătate vitală în crearea şi dezvoltarea unei strategii cu un impact semnificativ asupra competitivităţii companiilor. În acelaşi timp, poziţionarea trebuie privită ca și un efort pe termen lung, cu abordarea și investiţiile de rigoare, şi nu ca pe un simplu instrument de marketing. Fie că este vorba de o companie mică, locală, fie de o companie mare, cu o experiență bogată în piață, procesul de poziționare a pieței prezintă o importanţă vitală în elaborarea unei strategii cu un impact clar asupra competitivității companiilor şi asupra industriei în care activează, per ansamblu. |
||||||
Cuvinte-cheie poziţionare, strategie de poziţionare, competitivitate, strategii de marketing, positioning, positioning strategy, Competitiveness, marketing strategies |
||||||
|