Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() ![]() |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
338.48:316.772.4 (1) |
Turism (157) |
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (256) |
![]() PLATON, Nicolae; JURAVELI, Tatiana. Negocierea comercială internațională în prestația turistică. In: Economica. 2019, nr. 2(108), pp. 7-20. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF BibTeX DataCite Dublin Core |
Economica | |||||
Numărul 2(108) / 2019 / ISSN 1810-9136 | |||||
|
|||||
CZU: 338.48:316.772.4 | |||||
JEL: M1, M16, L83. | |||||
Pag. 7-20 | |||||
|
|||||
![]() |
|||||
Rezumat | |||||
În businessul turistic, negocierea comercială internațională constituie principala modalitate, prin care se accede la performanțe, în condițiile existenței unui echilibru al avantajelor pentru toate părțile. Având în vedere marile tendințe din evoluția turismului mondial, ca urmare a procesului permanent de căutări ale unor soluții, care să ducă la facilitarea schimburilor de turiști între țări, negocierile comerciale internaționale trebuie să-și amplifice prezența tot mai vădit în relațiile bilaterale, devenind, astfel, principalul și singurul mijloc de comunicare internațională în businessul turistic. În prezentul articol, se analizează modalitatea, prin care se desfășoară negocierile contemporane în businessul turistic și care constituie un argument în sprijinul determinării, pe de o parte, a necesității acestor negocieri, iar pe de altă parte, a modului și complexității petrecerii acestora. |
|||||
Cuvinte-cheie turism, negocieri, negocieri comerciale internaționale, prestație turistică, întreprinderi turistice, tourism, negotiations, international trade negotiations, tourism service, tourism enterprises |
|||||
|