Tranziţiile paradigmatice moderne în interpretarea relaţiei învăţare-dezvoltare la studenţi
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
750 37
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-15 21:25
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147.02-057.87 (1)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2563)
SM ISO690:2012
BOTNARI, Valentina. Tranziţiile paradigmatice moderne în interpretarea relaţiei învăţare-dezvoltare la studenţi. In: Revista de studii interdisciplinare „C. Stere”, 2018, nr. 3-4(19-20), pp. 53-63. ISSN 2457-5550. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3360597
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista de studii interdisciplinare „C. Stere”
Numărul 3-4(19-20) / 2018 / ISSN 2457-5550

Tranziţiile paradigmatice moderne în interpretarea relaţiei învăţare-dezvoltare la studenţi

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3360597
CZU: 378.147.02-057.87

Pag. 53-63

Botnari Valentina
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 7 august 2019


Rezumat

În acest articol se abordă relaţia dintre învăţare şi dezvoltare în evoluţia sa autogenetică, accentul fiind pus pe specificul manifestării acesteia la elev şi la student, acesta din urmă fiind abordat ca adult. În baza analizei relaţiei învăţare-dezvoltare la student şi a expectanţelor sociale moderne faţă de absolventul ce urmează a debuta în cariera profesională se elucidează concurenţa paradigmatică actuală cu referire la abordarea învăţării, prioritate oferindu-se paradigmei constructiviste şi derivatelor acesteia (teoria învăţării transformative) ce se axează pe învăţare ca proces şi mai apoi ca rezultat.

This article discusses the relation shipbetweenlearninganddevelopment in its autogenetic evolution, focusing on thespecificity of its manifestation at student and student, the latter be in gapproached as an adult. Based on the analysis of the student-to-student relation shipand the modern social expectation stowards the graduate whois to begin his professional career, the present paradigmatic competition is elucidated withreference to the learning approach, giving priority to the constructivist paradigm and its derivations (thetheory of transformation allearning) focuses on learning as a process and then as a result.

Cuvinte-cheie
-