Stresorezistenţa la cadrele didactice în corelaţie cu cronotipul
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
617 9
Ultima descărcare din IBN:
2023-02-22 14:06
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.942.5:371.135 (1)
Psihologie (3368)
Educație (14269)
SM ISO690:2012
COJOCARI, Lidia, CRIVOI, Aurelia. Stresorezistenţa la cadrele didactice în corelaţie cu cronotipul. In: Revista de studii interdisciplinare „C. Stere”, 2017, nr. 3-4(15-16), pp. 321-328. ISSN 2457-5550. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3360140
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista de studii interdisciplinare „C. Stere”
Numărul 3-4(15-16) / 2017 / ISSN 2457-5550

Stresorezistenţa la cadrele didactice în corelaţie cu cronotipul

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3360140
CZU: 159.942.5:371.135

Pag. 321-328

Cojocari Lidia1, Crivoi Aurelia2
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 6 august 2019


Rezumat

The reactivity of the teacher's body at the action of the stressors is determined by the specificity of their activity, the work placement and the chronotip. With the increase of professional competence, traineeship and adaptation to the permanent action of stressors în the workplace, there is an increase în stress-resistance and psycho-emotional resistance. And, depending on the chronotope, a higher stress resistance was sought în people with early morning chrono.

Cuvinte-cheie
-