Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
635 32 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-27 10:42 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
346.548:366.5 (7) |
Regulamente de ordin și control economic (93) |
Consumerism (154) |
SM ISO690:2012 PLOTNIC, Olesea. Protecţia intereselor economice ale consumatorilor prin prisma instituţiei practicilor comercialeincorecte. In: Revista de studii interdisciplinare „C. Stere”, 2017, nr. 1-2(13-14), pp. 115-128. ISSN 2457-5550. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3358737 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista de studii interdisciplinare „C. Stere” | |||||
Numărul 1-2(13-14) / 2017 / ISSN 2457-5550 | |||||
|
|||||
DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3358737 | |||||
CZU: 346.548:366.5 | |||||
Pag. 115-128 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Conform legislaţiei din domeniul protecţiei consumatorilor, practicile comerciale neloiale sunt interzise. În general, o practică a unui profesionist este incorectă dacă acesta este contrar diligenţei profesionale, şi anume dacă această practică nu este în concordană cu practicile loiale în materie comercială, materială industrială, artizanală sau liberală, şi dacă această practică poate duce consumatorul mediu să ia o decizie care în condiţii normale nu ar fi luat-o fără această practică. Comportamentele care induc în eroare consumatorul cu privire la produs sunt o excelenta clasă de practici neloiale. Aceasta este ceea ce noi numim „practici comerciale înşelătoare”. |
|||||
Cuvinte-cheie practică comercială, diligenţă profesională, consumator mediu, practică neloială sau agresivă, pratiques commerciales, diligence professionnelle, consommateur moyen, pratiques déloyales et agressives |
|||||
|