Modelul de cercetare a factorilor ce influenţează randamentul elevilor la matematică
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1006 41
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-04 17:15
SM ISO690:2012
CABAC, Eugeniu. Modelul de cercetare a factorilor ce influenţează randamentul elevilor la matematică . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2007, nr. 9, pp. 311-315. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9 / 2007 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Modelul de cercetare a factorilor ce influenţează randamentul elevilor la matematică

Pag. 311-315

Cabac Eugeniu
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 13 decembrie 2013


Rezumat

The article touches upon the problem of synthesizing information referring to the factors of learning. The notions of ‘explanation’ and ‘causal explanation’ are analyzed. The author suggests a model of classification of factors which influence learning.