Роль мотивационных принципов в организации обучения математике: общие проблемы
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
837 2
Ultima descărcare din IBN:
2020-03-22 12:12
SM ISO690:2012
ЧОБАН-ПИЛЕЦКАЯ, Антонина. Роль мотивационных принципов в организации обучения математике: общие проблемы. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2007, nr. 9, pp. 293-301. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9 / 2007 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Роль мотивационных принципов в организации обучения математике: общие проблемы

Pag. 293-301

Чобан-Пилецкая Антонина
 
 
 
Disponibil în IBN: 13 decembrie 2013


Rezumat

În articolul de faţă sunt elucidaţi factorii ce determină dezvoltarea motivaţiei învăţării ştiinţelor matematice în şcoală. Cu acest scop au fost evidenţiate particularităţile dezvoltării motivaţiei şi intereselor cognitive în procesul învăţării ştiinţelor matematice în şcoală; este propusă o metodă de determinare a motivelor dominante.

In the present paper the psychological -pedagogical factors of development of motives of mathematical education in school are studied. From this point of view: - we have exposed the peculiarities of development of motives of the cognitive interest to learning the mathematics; - we have proposed the methodology of estimation of the dominating motives.