Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
837 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2020-03-22 12:12 |
SM ISO690:2012 ЧОБАН-ПИЛЕЦКАЯ, Антонина. Роль мотивационных принципов в организации обучения математике: общие проблемы. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2007, nr. 9, pp. 293-301. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9 / 2007 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
Pag. 293-301 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articolul de faţă sunt elucidaţi factorii ce determină dezvoltarea motivaţiei învăţării ştiinţelor matematice în şcoală. Cu acest scop au fost evidenţiate particularităţile dezvoltării motivaţiei şi intereselor cognitive în procesul învăţării ştiinţelor matematice în şcoală; este propusă o metodă de determinare a motivelor dominante. |
||||||
|