Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
847 18 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-25 21:17 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:811.111 (76) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885) |
Limba engleză (671) |
SM ISO690:2012 PETRICIUC, Lilia. Textul literar în calitate de material autentic pentru orele de limbă engleză. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2019, nr. 1(15), pp. 114-118. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 1(15) / 2019 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:811.111 | ||||||
Pag. 114-118 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol argumentează necesitatea readucerii textului literar în cadrul orelor de limbă străină la nivel universitar. Experiența demonstrează că lipsa de interacțiune amplă și variată cu texte literare conduce la deficiențe de comprehensiune și interpretare la studenți. Un text literar bine ales, însoțit de activități didactice relevante, va aduce multiple beneficii lingvistice, socio-culturale, analitice, interpretative și trebuie să își regăsească locul alături de celelalte categorii de texte autentice care constituie conținutul manualelor de limbă engleză în vogă. |
||||||
Cuvinte-cheie text literar, material didactic autentic, competenţă, competență interpretativă, comunicare interculturală, beneficii, literary text, authentic materials, competence, meaning interpretation, intercultural communication, benefits |
||||||
|