Articolul precedent |
Articolul urmator |
557 43 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-24 19:50 |
SM ISO690:2012 VASIAN, Tatiana. Analiza de congruenţă dintre curriculum şi standarde de învăţare şi dezvoltare în educaţia timpurie. In: Școala modernă:: provocări și oportunități, 5-7 noiembrie 2015, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2015, pp. 523-527. ISBN 978-9975-48-100-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Școala modernă: 2015 | ||||||
Conferința "Școala modernă: provocări și oportunități" Chişinău, Moldova, 5-7 noiembrie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 523-527 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This publication addresses problem of matching two pieces of educational policy in early education: the preschool Curriculum and Standards of learning and child development. It analyzes the maximum correlation issues, but also necessities for adjustment of contents, for a complete harmonization of them. |
||||||
Cuvinte-cheie - |
||||||
|