Analiza de congruenţă dintre curriculum şi standarde de învăţare şi dezvoltare în educaţia timpurie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
557 43
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-24 19:50
SM ISO690:2012
VASIAN, Tatiana. Analiza de congruenţă dintre curriculum şi standarde de învăţare şi dezvoltare în educaţia timpurie. In: Școala modernă:: provocări și oportunități, 5-7 noiembrie 2015, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2015, pp. 523-527. ISBN 978-9975-48-100-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Școala modernă: 2015
Conferința "Școala modernă: provocări și oportunități"
Chişinău, Moldova, 5-7 noiembrie 2015

Analiza de congruenţă dintre curriculum şi standarde de învăţare şi dezvoltare în educaţia timpurie


Pag. 523-527

Vasian Tatiana
 
 
 
Disponibil în IBN: 31 iulie 2019


Rezumat

This publication addresses problem of matching two pieces of educational policy in early education: the preschool Curriculum and Standards of learning and child development. It analyzes the maximum correlation issues, but also necessities for adjustment of contents, for a complete harmonization of them.

Cuvinte-cheie
-