Eficientizarea activităţii didactice prin implementarea terapiilor complexe de educaţie recuperatorie a copiilor cu CES
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
685 45
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-17 10:30
SM ISO690:2012
DANII, Anatolie, ABABII, Oleg. Eficientizarea activităţii didactice prin implementarea terapiilor complexe de educaţie recuperatorie a copiilor cu CES. In: Școala modernă:: provocări și oportunități, 5-7 noiembrie 2015, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2015, pp. 437-439. ISBN 978-9975-48-100-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Școala modernă: 2015
Conferința "Școala modernă: provocări și oportunități"
Chişinău, Moldova, 5-7 noiembrie 2015

Eficientizarea activităţii didactice prin implementarea terapiilor complexe de educaţie recuperatorie a copiilor cu CES


Pag. 437-439

Danii Anatolie, Ababii Oleg
 
 
 
Disponibil în IBN: 31 iulie 2019


Rezumat

-L’article montre la mission et le but principal de l’institution de Pédagogie Curative pour les enfants aux multiples handicaps mentaux graves, comme l’autisme, le syndrome Down, les conséquences de la paralysie cérébrale infantile etc. Tout cela étant réalisé par un complexe correctionnel de l’application des thérapies pédagogiques orientées au développement, à la rémunération et aux récupérations des sphères: affective, cognitive, psychomotrice, en facilitant l’intégration effective des enfants et des diplômés dans la communauté normale.

Cuvinte-cheie
-