Articolul precedent |
Articolul urmator |
587 43 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-01 21:48 |
SM ISO690:2012 GODOROJA, Rita. Autoevaluarea elevilor – condiţie a calităţii învăţării. In: Școala modernă:: provocări și oportunități, 5-7 noiembrie 2015, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2015, pp. 301-303. ISBN 978-9975-48-100-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Școala modernă: 2015 | ||||||
Conferința "Școala modernă: provocări și oportunități" Chişinău, Moldova, 5-7 noiembrie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 301-303 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The pupils' self-evaluation constitutes a condition for quality learning. Students possess selfassessment skills at different levels, but the teacher should encourage them to become independent, to demonstrate responsability for the products' quality and their behavior. The performances of students grow as they are motivated to monitor their progress in the formation of competences, using Progress sheet. |
||||||
Cuvinte-cheie - |
||||||
|