Autoevaluarea elevilor – condiţie a calităţii învăţării
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
587 43
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-01 21:48
SM ISO690:2012
GODOROJA, Rita. Autoevaluarea elevilor – condiţie a calităţii învăţării. In: Școala modernă:: provocări și oportunități, 5-7 noiembrie 2015, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2015, pp. 301-303. ISBN 978-9975-48-100-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Școala modernă: 2015
Conferința "Școala modernă: provocări și oportunități"
Chişinău, Moldova, 5-7 noiembrie 2015

Autoevaluarea elevilor – condiţie a calităţii învăţării


Pag. 301-303

Godoroja Rita
 
 
 
Disponibil în IBN: 31 iulie 2019


Rezumat

The pupils' self-evaluation constitutes a condition for quality learning. Students possess selfassessment skills at different levels, but the teacher should encourage them to become independent, to demonstrate responsability for the products' quality and their behavior. The performances of students grow as they are motivated to monitor their progress in the formation of competences, using Progress sheet.

Cuvinte-cheie
-