Articolul precedent |
Articolul urmator |
607 62 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-17 16:48 |
SM ISO690:2012 MARIN, Mariana. Evaluarea criterială prin descriptori - un element de marketing pentru şcoala modernă. In: Școala modernă:: provocări și oportunități, 5-7 noiembrie 2015, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2015, pp. 276-282. ISBN 978-9975-48-100-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Școala modernă: 2015 | ||||||
Conferința "Școala modernă: provocări și oportunități" Chişinău, Moldova, 5-7 noiembrie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 276-282 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article highlights the problems of a standardized assessments and credentials evaluation criteria by descriptors. The approach of implementing the reform in Moldova on assessment analyzed for investigations and training teachers. The results of the investigation are summarized in the psychopedagogical principles underlying the new type rating. The conclusions reflect the need for a culture change evaluative teachers |
||||||
Cuvinte-cheie - |
||||||
|