Articolul precedent |
Articolul urmator |
372 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-08 20:44 |
SM ISO690:2012 BUTNARU (SANDACHE), Cristina. Repere psihopedagogice ale formării continue în sistem blended-learning a cadrelor didactice. In: Școala modernă:: provocări și oportunități, 5-7 noiembrie 2015, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2015, pp. 257-261. ISBN 978-9975-48-100-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Școala modernă: 2015 | ||||||
Conferința "Școala modernă: provocări și oportunități" Chişinău, Moldova, 5-7 noiembrie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 257-261 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This paper presents pedagogical foundations of blended-learning teacher training system. The paper analyzed: specific adults learning, self-education oriented adults and adult student individuality. |
||||||
Cuvinte-cheie - |
||||||
|