Repere psihopedagogice ale formării continue în sistem blended-learning a cadrelor didactice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
372 5
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-08 20:44
SM ISO690:2012
BUTNARU (SANDACHE), Cristina. Repere psihopedagogice ale formării continue în sistem blended-learning a cadrelor didactice. In: Școala modernă:: provocări și oportunități, 5-7 noiembrie 2015, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2015, pp. 257-261. ISBN 978-9975-48-100-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Școala modernă: 2015
Conferința "Școala modernă: provocări și oportunități"
Chişinău, Moldova, 5-7 noiembrie 2015

Repere psihopedagogice ale formării continue în sistem blended-learning a cadrelor didactice


Pag. 257-261

Butnaru (Sandache) Cristina
 
 
 
Disponibil în IBN: 31 iulie 2019


Rezumat

This paper presents pedagogical foundations of blended-learning teacher training system. The paper analyzed: specific adults learning, self-education oriented adults and adult student individuality.

Cuvinte-cheie
-