Articolul precedent |
Articolul urmator |
2085 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-19 16:09 |
SM ISO690:2012 BRANIŞTE, Silvia. Organisational integration of teachers – a premise for professional performance. In: Școala modernă:: provocări și oportunități, 5-7 noiembrie 2015, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2015, pp. 254-257. ISBN 978-9975-48-100-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Școala modernă: 2015 | ||||||
Conferința "Școala modernă: provocări și oportunități" Chişinău, Moldova, 5-7 noiembrie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 254-257 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul abordează problema integrării noului angajat în colectivul unei instituţii de învăţământ. Se afirmă că primele experienţe profesionale marchează pe orice nou angajat; din momentul când persoana devine angajat al instituţiei, ea intră în contact cu o lume necunoscută, cu experienţe şi stiluri noi, provocări, dar şi riscuri posibile. În acest sens, se recomandă ca primirea lui în instituţie să fie organizată atât la nivel formal, cât şi informal. Pentru ca noii angajaţi să se adapteze mai bine, integrarea trebuie să fie asigurată prin proceduri specifice. Este recomandabil de a elabora şi implementa programe specifice de integrare, cu implicarea membrilor de catedră, secţie. Un factor aparte al fenomenului de integrare organizaţională îl constituie respectarea principiilor etice de integrare. |
||||||
Cuvinte-cheie - |
||||||
|