Organisational integration of teachers – a premise for professional performance
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
2085 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-19 16:09
SM ISO690:2012
BRANIŞTE, Silvia. Organisational integration of teachers – a premise for professional performance. In: Școala modernă:: provocări și oportunități, 5-7 noiembrie 2015, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2015, pp. 254-257. ISBN 978-9975-48-100-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Școala modernă: 2015
Conferința "Școala modernă: provocări și oportunități"
Chişinău, Moldova, 5-7 noiembrie 2015

Organisational integration of teachers – a premise for professional performance


Pag. 254-257

Branişte Silvia
 
 
 
Disponibil în IBN: 31 iulie 2019


Rezumat

Articolul abordează problema integrării noului angajat în colectivul unei instituţii de învăţământ. Se afirmă că primele experienţe profesionale marchează pe orice nou angajat; din momentul când persoana devine angajat al instituţiei, ea intră în contact cu o lume necunoscută, cu experienţe şi stiluri noi, provocări, dar şi riscuri posibile. În acest sens, se recomandă ca primirea lui în instituţie să fie organizată atât la nivel formal, cât şi informal. Pentru ca noii angajaţi să se adapteze mai bine, integrarea trebuie să fie asigurată prin proceduri specifice. Este recomandabil de a elabora şi implementa programe specifice de integrare, cu implicarea membrilor de catedră, secţie. Un factor aparte al fenomenului de integrare organizaţională îl constituie respectarea principiilor etice de integrare.

Cuvinte-cheie
-