Articolul precedent |
Articolul urmator |
645 84 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-26 19:38 |
SM ISO690:2012 CARABET, Natalia. Formarea profesională continuă a cadrelor didactice: concept şi diversitate. In: Școala modernă:: provocări și oportunități, 5-7 noiembrie 2015, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2015, pp. 238-243. ISBN 978-9975-48-100-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Școala modernă: 2015 | |||||
Conferința "Școala modernă: provocări și oportunități" Chişinău, Moldova, 5-7 noiembrie 2015 | |||||
|
|||||
Pag. 238-243 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Article addresses the issue of continuous training of teachers, the importance of this process in the quality of education provided perspective at all levels of education. Looking at the various embodiments of this process, comparing continuous training in several European countries. |
|||||
Cuvinte-cheie - |
|||||
|