Analiza comparativă a sistemelor de management al învăţării
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
745 13
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-02 23:32
SM ISO690:2012
GASNAŞ, Ala. Analiza comparativă a sistemelor de management al învăţării. In: Învățămîntul superior din Republica Moldova la 85 de ani : Probleme actuale ale didacticii ștințelor, 24-25 septembrie 2015, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2015, Vol. 3, pp. 122-129. ISBN 978-9975-76-161-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învățămîntul superior din Republica Moldova la 85 de ani
Vol. 3, 2015
Conferința "Învățămîntul superior din Republica Moldova la 85 de ani"
Chişinău, Moldova, 24-25 septembrie 2015

Analiza comparativă a sistemelor de management al învăţării


Pag. 122-129

Gasnaş Ala
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 29 iulie 2019


Rezumat

The use of technology in higher education has achieved unprecedented growth around the world. Currently many educational institutions use a range of tools for e-learning as an integral part of their learning systems; to enhance traditional learning systems or use an alternative approach to virtual learning environment. An important resource for these solutions of e-learning is e-learning platform. Therefore, these e-learning centers have to choose the best package according to their LMS needs, because there are dozens of packages with different characteristics; some of them are commercial software, while others are Open 122 Source. This paper focuses on the comparison of the communication tools of five management systems learning open source (LMS). It compares whiteboard services, discussion forums, file sharing / internal e-mail, on-line journal, and a real time chat features for every analysed LMS.

Utilizarea tehnologiei în învățământul superior a realizat dezvoltări fără precedent peste tot în lume. Actualmente multe instituţii de învățământ folosesc o serie de instrumente de e-learning ca o parte integrantă a sistemelor lor de învățare; pentru a spori sistemele de învățare tradiționale sau de a folosi o abordare alternativă pentru mediul virtual de învățare. O resursă importantă pentru aceste soluții de e-learning este platforma e-learning. Prin urmare, aceste centre e-learning trebuie să aleagă cele mai bune pachete de LMS potrivit nevoilor lor, pentru că există zeci de pachete cu diverse caracteristici; unele dintre ele sunt software comerciale, în timp ce altele sunt Open Source. Această lucrare se axează pe comparația instrumentelor de comunicare a cinci sisteme de management de învățare (LMS) Open Source. Sunt comparate serviciile Whiteboard, forumuri de discuții, de schimb de fișiere / e-mail intern, Jurnalul on-line, și reale caracteristici Chat de timp real la fiecare LMS precăutat.