Particularităţi topologice ale hărţilor conceptuale în proiectarea didactică la fizică
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
475 5
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-17 10:52
SM ISO690:2012
CROCNAN, Daniel-Ovidiu, CROCNAN, Elena. Particularităţi topologice ale hărţilor conceptuale în proiectarea didactică la fizică. In: Învățămîntul superior din Republica Moldova la 85 de ani : Probleme actuale ale didacticii ștințelor, 24-25 septembrie 2015, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2015, Vol. 3, pp. 67-75. ISBN 978-9975-76-161-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învățămîntul superior din Republica Moldova la 85 de ani
Vol. 3, 2015
Conferința "Învățămîntul superior din Republica Moldova la 85 de ani"
Chişinău, Moldova, 24-25 septembrie 2015

Particularităţi topologice ale hărţilor conceptuale în proiectarea didactică la fizică


Pag. 67-75

Crocnan Daniel-Ovidiu, Crocnan Elena
 
 
 
Disponibil în IBN: 29 iulie 2019


Rezumat

Prezentul articol urmăreşte evidenţierea utilităţii hărţilor conceptuale în practica proiectării curriculare la fizică. Demersul este util în cazul unei game variate de proiectări curriculare, de la lecţie sau unitate de învăţare la opţional intra sau interdisciplinar. Sunt expuse câteva exemple de hărţi conceptuale în care pot fi urmărite particularităţi topologice ale acestora, la fizica de liceu, precum şi soluţii de inserare a experimentului şi modelului în structura hărţii conceptuale.

The present paper revises aspects the physics conceptual maps and their importance to physics teacher, in the curricular design. This procedure can be proved successful in the curricular design of: lessons, learning units or intra or interdisciplinary optional curriculum. Few examples of conceptual maps shows some topological particularities of the conceptual maps in physics and solutions to insert the experiment or the physics models in conceptual maps structures.