Articolul precedent |
Articolul urmator |
475 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-17 10:52 |
SM ISO690:2012 CROCNAN, Daniel-Ovidiu, CROCNAN, Elena. Particularităţi topologice ale hărţilor conceptuale în proiectarea didactică la fizică. In: Învățămîntul superior din Republica Moldova la 85 de ani : Probleme actuale ale didacticii ștințelor, 24-25 septembrie 2015, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2015, Vol. 3, pp. 67-75. ISBN 978-9975-76-161-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învățămîntul superior din Republica Moldova la 85 de ani Vol. 3, 2015 |
||||||
Conferința "Învățămîntul superior din Republica Moldova la 85 de ani" Chişinău, Moldova, 24-25 septembrie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 67-75 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Prezentul articol urmăreşte evidenţierea utilităţii hărţilor conceptuale în practica proiectării curriculare la fizică. Demersul este util în cazul unei game variate de proiectări curriculare, de la lecţie sau unitate de învăţare la opţional intra sau interdisciplinar. Sunt expuse câteva exemple de hărţi conceptuale în care pot fi urmărite particularităţi topologice ale acestora, la fizica de liceu, precum şi soluţii de inserare a experimentului şi modelului în structura hărţii conceptuale. |
||||||
|