Analiza şi evaluarea coerenţei sistemului de obiective din cadrul curriculumului şcolar proiectat prin metoda Hărţii de dezvoltare operaţională a conceptelor
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
589 5
Ultima descărcare din IBN:
2022-06-21 02:25
SM ISO690:2012
NEAGU, Mihaela. Analiza şi evaluarea coerenţei sistemului de obiective din cadrul curriculumului şcolar proiectat prin metoda Hărţii de dezvoltare operaţională a conceptelor . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2007, nr. 9, pp. 139-144. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9 / 2007 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Analiza şi evaluarea coerenţei sistemului de obiective din cadrul curriculumului şcolar proiectat prin metoda Hărţii de dezvoltare operaţională a conceptelor

Pag. 139-144

Neagu Mihaela
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 29 iulie 2013


Rezumat

The operational concepts development map is an evaluation method of the educational curriculum coherence degree designed by the appreciation of the quality development regarding the disciplinary objectives system during an entire education cycle. This method emphasizes, in the shape of two entries table, all the important objectives of every school year and also their succession. The adequate degree examination analysis of the reference objectives to the main objective, from which they arise, enables eliminations, completions or even position changes of these objectives.